Juan Pablo, a l’Skill 47

Aquesta setmana, el nostre alumne Juan Pablo Áñez, de segon curs del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria, va participar en el Campionat de Catalunya de Formació Professional Catskills (Skill 47, de Forneria) que va tenir lloc a l’Institut Olivar Gran, de Figueres.

L’esdeveniment va ser una experiència molt enriquidora pel Juan Pablo, ara que ja es troba a la fase final d’aprenentatge a la nostra escola d’hostaleria.

Donat que la forneria s’ocupa de la preparació de tota mena de pa i brioixeria, tant en elaboracions clàssiques i tradicionals com en les més modernes, cal tenir un bon domini de les tècniques i conèixer les seves aplicacions en les diferents elaboracions. Els requisits bàsics del concurs són el coneixement dels productes, la destresa en saber aplicar les tècniques, les bones pràctiques d’higiene, les habilitats professionals i la qualitat del producte acabat.

Bona feina, Pablo! Et desitgem molts èxits!