Jornades per endur-se

Dilluns passat, Nova Ràdio Lloret es feia ressò del menú “de qualitat elevada” amb el qual els CFGM d’hostaleria del Coll i Rodés participen en les XXI Jornades Gastronòmiques de l’Arròs que s’estan duent a terme aquest mes a Lloret de Mar.

De fet, en aquest mes de l’arròs, la presència d’aquest menjar s’ha estès als plats per emportar-se que es venen a la botigueta dels divendres, de manera que els membres de la nostra comunitat educativa també poden assaborir a casa l’arròs de mar i muntanya que figura com a primer plat al menú de les Jornades.

Ara bé, com no només d’arròs viu l’home, avui l’oferta variada dels nostres joves cuiners permetia escollir també entre estofat de vedella, pollastre amb ceba, lasanya, truita de carabassó i musclos al vapor, a més d’unes porcions de tiramisú per endolcir el paladar a l’hora de les postres.