Jornades Digitals

Durant els dimecres del mes de febrer, van tenir lloc les jornades digitals per a l’alumnat de CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics. De la mà de professionals del sector, en les diferents sessions es va explicar com les innovacions tecnològiques s’apliquen al sector turístic.

Damià Font, director i copropietari de l’hotel Acapulco i fundador de l’Empresa Marmirada, va presentar un ampli ecosistema tecnològic per a la digitalització hotelera i la venda directa.

Albert Pérez, formador i consultor en web 3.0, va compartir amb l’alumnat el món d’nternet que arriba i el potencial que té l’ús de la cadena de blocs (blockchain) i de la intel·ligència artificial, bé sigui en el mateix negoci o en la destinació.

Roberto Sánchez, director de Yieldplanet Spain i LATAM, va explicar el revenue management, és a dir, el procés d’entendre, anticipar-se i influenciar en el comportament del consumidor amb la finalitat de maximitzar els seus ingressos.

Com a cloenda de les sessions teòriques, l’alumnat va visitar l’hotel Acapulco, on va poder veure en un entorn real tot l’après en les diferents sessions de les jornades.

Agraïm a Damià Font; al seu equip, Raquel Romero i Ariadna Tibau, i a totes les empreses col·laboradores el seu suport a la formació. Participant en aquestes jornades, han ajudat a la consolidació i ampliació de les competències digitals en el sector turístic del nostre alumnat.

M. Àngels Puig.