Jornades de la cuina del peix de l’art

La història de Lloret de Mar i el seu passat mariner fan que gaudim d’un ric patrimoni gastronòmic que es recorda durant el mes d’octubre durant les Jornades gastronòmiques de la cuina del peix de l’art.

Enguany, aquesta iniciativa gastronòmica celebra la seva XVII edició i compta amb la col·laboració de nombroses empreses i associacions de la nostra localitat i la participació dels hotels i restaurants més destacats de Lloret. Com també a l’edició de l’any passat, l’escola d’hostaleria del Coll i Rodés participarà activament en l’elaboració de menús gastronòmics durant tot el mes d’octubre (podeu llegir el d’aquesta setmana aquí). De fet, els alumnes dels nostres cicles formatius ja han tingut aquest matí una bona oportunitat de demostrar les seves habilitats culinàries cuinant i servint una degustació de morralla fregida i de suquet de peix als assistents a la presentació de les Jornades.

Bon profit!