Jornada Tourism, al Museu del Suro

Dijous, els alumnes del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics van tenir l’honor d’assistir com a convidats a la jornada Tourism organitzada pels seus homòlegs de l’Institut Baix Empordà a l’Auditori del Museu del Suro de Palafrugell. Va ser un esdeveniment dinàmic amb ponències diverses de màxima actualitat que tractaven temes com lideratge i talent, gestió d’esdeveniments culturals, microinfluencers i housekeeping. Aquestes ponències, sens dubte, han sigut força profitoses i han permès als nostres alumnes ampliar els seus coneixements.

Volem agrair la càlida benvinguda i l’amable tracte rebuts tant per part del professorat com de l’alumnat del cicle empordanès.

Fins a una pròxima trobada!

Equip d’ensenyaments professionals.