Job dating

Dilluns d’aquesta setmana, ben d’hora, ben d’hora, l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar es va anar omplint de professionals. En aquesta ocasió, l’alumnat de cicles formatius, el SOM (Servei d’Ocupació Municipal) i les empreses del sector turístic eren els principals protagonistes, ja que feia dies que estaven treballant amb les indicacions del professorat per assistir a un job dating.

En primer lloc, l’alumnat de cicles formatius ha estat entrenant-se per fer entrevistes de feina, preparant els currículums, treballant la imatge personal, analitzant les ofertes de feina que havien enviat prèviament les empreses i organismes participants.

En segon lloc, les empreses participants han estat enviant ofertes de treball o pràctiques i preparant les entrevistes amb l’objectiu de donar oportunitats laborals al planter de l’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar.

I, en tercer lloc, per acabar, el Servei d’Ocupació Municipal va fer unes xerrades explicant com és de laboriosa la recerca de feina i donant pistes per fer més planera la inserció laboral.

Va ser una jornada molt intensa, però també molt fructífera, que no hauria estat possible sense la participació activa de les empreses i la sessió informativa del Servei d’Ocupació Municipal, en paral·lel amb la preparació i interès de l’alumnat i la implicació del professorat.

Per a tot l’exposat, moltes gràcies a tots/es!

Quin immens plaer treballar conjuntament i lluitar per objectius comuns!

Equip de cicles formatius.