Intercanvi amb el CFGS del Baix Empordà

L’alumnat de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics avui ha iniciat un intercanvi amb l’alumnat que cursa el mateix cicle a l’Institut Baix Empordà, de Palafrugell. L’intercanvi consta de dues jornades compartides en les quals es realitzen activitats conjuntament.

Avui S’Agaró Hotel ens ha obert les portes del seu establiment i l’Oriol, el director, ens ha explicat el funcionament de la recepció, la planificació dels RH, la gestió del departament de pisos, entre moltes altres coses. També ens ha fet una visita guiada per l’establiment i ens ha detallat les característiques dels espais. L’alumnat s’ha mostrat interessat per les explicacions i l’Oriol els ha motivat a créixer professionalment i arriscar-se a evolucionar i promocionar-se dins les empreses del sector.

Posteriorment, la Roser, tècnica de turisme de l’Oficina de Turisme de Platja d’Aro, ens ha fet una classe magistral dels orígens del turisme a la Costa Brava. Ens ha guiat per S’Agaró i el camí de ronda, a on, tots junts, hem fet volar la imaginació i hem descobert com Ava Gardner es va enamorar d’aquestes platges, cales i paisatges.

Moltes gràcies a tots/es per aquesta diada tan especial!

Raquel Arbusà.