Inauguració d’Iceberg

Dijous, a les 17:00, la nostra directora, Luisa Peralta, va inaugurar l’exposició anual d’art preparada per les professores del Departament de Dibuix del nostre centre i els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic. Durant l’acte, que va tenir lloc a la sala d’exposicions de la Casa de la Cultura de Lloret de Mar, també van dirigir la paraula al públic assistent l’alcalde de Lloret de Mar, l’Il·lm. Sr. Albert Robert, el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Lloret de Mar, Albert Ferràndez, i la cap de departament, Rosa Oliveras, encarregada de descriure i explicar l’exposició.

Seguidament, es van succeir tres actuacions en directe a càrrec d’alumnes de 1r de batxillerat. En primer lloc, la Lierni Vila, també alumna de ball de la professora Elisa Martor a l’escola Najma Dansa de Malgrat de Mar, va ballar una coreografia d’estil Bollywood creada per la també professora Yulia Gamal sobre la cançó “Nagada Sang Dhol”, de la pel·lícula índia Ram Leela.. A continuació, l’Arnau Mena va cantar, amb acompanyament de música envasada, el tema de Lizzo “About Damn Time”. I, finalment, la Clàudia Veros i la Mel Elordi van interpretar un duo a cappella, versionant el famós tema Vivir así es morir de amor.

Enguany, és la 15a edició d’aquesta exposició i té com eix vertebrador que dona sentit unitari a les obres exposades el concepte que, a més, dona nom a l’exposició: Iceberg. El nom serveix com a metàfora del procés artístic. Des de l’analogia, la punta de l’iceberg és el que l’espectador veu de tot el procés productiu, mentre que les parts que s’oculten a sota, són el conjunt de fases que estratifiquen el procés creatiu.

Des d’aquí, volem convidar-vos que visiteu l’exposició que, tot i el seu títol, no us deixarà freds. En ella, hi ha talent i efervescència artística i cultural en forma de pintura, dibuix, disseny, volum, fotografia… Teniu temps fins al dimecres 26 d’abril.