Inauguració de les jornades MxM

Durant el matí de dilluns, va tenir lloc al vestíbul principal del nostre centre l’acte oficial d’inauguració de les jornades MxM, al qual va assistir el regidor d’Educació de Lloret de Mar, Albert Ferrández. La presentació del programa i l’exposició de l’esperit del projecte les van dur a terme la nostra directora, Luisa Peralta, i membres destacats del Dept. d’Orientació del Coll i Rodés, com l’Encarna Fernández, la Pilar Zaragoza i el Marcos González. A més, cal destacar també la presència de la coordinadora pedagògica, Cristina Rupià, de la cap d’estudis, Gemma Pujós i de la cap de departament del cicle formatiu de grau superior, Raquel Arbusà.

El personal de protocol encarregat de l’acte van ser alumnes del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics que es cursa al nostre centre i, en finalitzar els parlaments, es va servir un refrigeri elaborat pels alumnes del CFGM i del PFI-PTT d’hostaleria.

A continuació, us enllacem amb Nova Ràdio Lloret, on podeu aprofundir en la notícia.