Inauguració de la X expo BAT artístic

El passat dimecres, a les 17.00 h, amb la presència del regidor Jordi Sais i Giralt, i de la nostra directora, Luisa Peralta, es va inaugurar, a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar, l’exposició anual d’art preparada pel Departament de ViP del nostre centre amb els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic. Enguany, és la 10a edició d’aquesta exposició i té com eix vertebrador els projectes en procés, és a dir, l’estat que tenen els treballs durant la seva etapa de creació, abans de ser finalitzats. De fet, l’exposició es titula En curs: Projectes en procés.

Com cada any, l’activitat està sent molt enriquidora, perquè permet als nostres futurs artistes veure tot el procés que s’ha de seguir a l’hora de fer una exposició.

Durant la inauguració, després dels parlaments institucionals a càrrec dels esmentats regidor i directora i de la cap de departament de ViP, la Rosa Oliveres, hi va haver dues actuacions artístiques: una de ball flamenc per bulerías, a càrrec de la parella formada per l’alumna de batxillerat artístic Paula Cardona i l’alumne del cicle de serveis José Márquez; i una altra de música de saxo, amb una melodia interpretada per l’alumna de batxillerat artístic, Carolina Suárez.

Finalment, els alumnes del CFGM de Serveis en restauració van servir un refrigeri prèviament elaborat pels seus companys del CFGM de Cuina i gastronomia.

Animem a tothom que encara no ho hagi fet a què visitin En curs: Projectes en procés, que restarà oberta fins al 10 de maig.

Si voleu veure la totalitat de les fotografies corresponents al ball flamenc, la melodia del saxo i la preparació de l’exposició els dies previs a la seva inauguració, podeu visitar l’àlbum que enllacem aquí.