II Premis Lauretum

Ara que estem a punt de tancar aquest curs i començar a preparar el pròxim, són molts els moments que s’acumulen pel record. Un d’ells, força recent, és el del sentiment de joia quan al vespre del passat 14 de juny el Teatre de Lloret es va omplir de riures, felicitacions i emoció motivats per la celebració dels Premis Lauretum que atorga la Càtedra Climent Guitart: el nostre institut es va endur sis merescuts premis en les categories següents:

• Primer premi per estudiants d’ESO per l’Amina Kaymatzova de 3r d’ESO amb un projecte audiovisual il·lustrat en el qual fa un recorregut pels recursos turístics i culturals més emblemàtics de Lloret de Mar. En el mateix moment va obsequiar els presents amb una composició en directe i compartida amb la reconeguda il·lustradora Pilarín Bayés.
  • Tercer premi per estudiants d’ESO per la Nicole Castilla, Marwa Karabila, Gusimar Singh Johal i Mohit Kumar de 1r d’ESO per la seva proposta de Treball de Síntesi titulada “Construïm el Trivial de Lloret”.
  • Primer premi per a estudiants de batxillerat per l’alumna Ana Fernández que va presentar un treball de recerca basat en les “Dones científiques de Lloret”.
  • Primer premi de CFGM per al projecte de l’alumne de CFGM Serveis en restauració, Elias Aceña, de creació d’un restaurant en què, de forma exhaustiva, va presentar no només el Pla d’empresa sinó també la carta completa del restaurant i la carta de vins.
  • Primer premi de CFGS per a l’alumna del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics Esmeralda Manzaneda que va presentar un Pla d’empresa de creació d’un hotel que destacava per l’alt treball en el disseny acurat dels seus espais interiors.
  • Segon premi de CFGS per l’alumna Carla Navarro de CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics amb una proposta interessant i innovadora de creació d’un Hotel Boutique.

Ens omple d’orgull veure que l’alumnat del centre va destacar en totes les categories presentades. Volem agrair a la Fundació Climent Guitart i a la Càtedra Climent Guitart la seva iniciativa per premiar treballs i projectes relacionats en el turisme, així com el reconeixement que es va fer als centres en forma d’il·lustració, creada per la Pilarín Bayés i pensada exclusivament per l’acte.

Podeu ampliar informació sobre la cerimònia amb les dues notícies que va publicar Nova Ràdio Lloret: una anterior i una altra posterior a l’acte d’entrega de premis.

Raquel Arbusà i Cristina Rupià.