I Concurs de Fotografia Matemàtica

Aquest curs, amb alguns grups classe, s’ha fet una prova pilot que serveixi de prova del futur concurs de fotografia matemàtica, en el qual està previst que, ja durant el curs vinent, hi pugui participar tot l’alumnat de l’institut que ho desitgi.

L’objectiu d’aquest concurs és que l’alumnat sigui conscient que al seu voltant hi ha una gran quantitat d’objectes que, d’alguna manera, estan relacionats amb les matemàtiques: probabilitats, rectes, simetries, percentatges, trigonometria, figures geomètriques, paràboles, volums… Es tracta, doncs, que plasmin la presència de les matemàtiques en una fotografia extreta de la realitat que ens envolta.

Esperem que el curs vinent hi hagi molts participants i fotografies.

Ester Martín.