Halloween dolç

Els alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria de l’escola d’hostaleria del Coll i Rodés han elaborat unes terrorífiques galetes de Halloween i uns tradicionals panellets de Tots Sants. A més, han muntat una paradeta al finestral de la sala de professors i han venut una bona quantitat d’aquestes postres que faran les delícies de petits i de grans. La resta està destinada a servir-se com a petit four al menú degustació de l’aula d’aplicació dels cicles formatius.

Aquesta ha estat, sens dubte, una magnífica aposta per la barreja harmònica de tradició local i procés de reculturització vingut d’ultramar.