Guitart, Barça i Coll i Rodés

La Fundació del FC Barcelona i la Fundació Climent Guitart van firmar fa uns mesos un acord de col·laboració per a desenvolupar dos projectes socials que donessin suport a la inclusió social de joves immigrants i al benestar de nens que han superat una greu malaltia. Fruit d’aquest acord, entre els dijous 6 i 13 de juny, tindrà lloc a Lloret de Mar un campus per a joves immigrants menors d’edat no acompanyats (MENA).

L’Institut Ramon Coll i Rodés, a través de la seva escola d’hostaleria formarà part activa en el desenvolupament de les activitats programades, ja que durant dues hores diàries (exceptuant el cap de setmana) aquests joves rebran formació pròpia dels nostres tres CFGM (cuina, serveis i pastisseria), amb la qual es vol promoure la seva inclusió social.

En total, seran vint els joves que, acompanyats dels seus educadors, compondran aquest campus, en el qual, a més de la formació específica en hostaleria, rebran classes d’anglès (la majoria són francòfons), faran activitats esportives diverses, i sortiran a gaudir del nostre entorn.

Tant de bo, a la fi, la nostra escola d’hostaleria ajudi a ampliar les expectatives laborals d’aquests joves.