Guanyadors del concurs de pessebres

Des del Departament de Cultura i Festes de l’Ajuntament, s’ha informat que divendres passat a la tarda es va celebrar la reunió amb el jurat per decidir els guanyadors de les diverses categories del tradicional Concurs de Pessebres a la Llar que s’organitza a Lloret de Mar.

El pessebre del nostre institut, que enguany van dissenyar i muntar els alumnes de 2n de batxillerat artístic, sota la tutela de les professores Montse Martínez i Rosa Oliveras, ha obtingut el primer premi de la categoria escolar d’educació secundària. El guardó se suma als ja aconseguits en les tres edicions anteriors. De fet, des que el concurs va obrir la participació en els centres educatius, el Coll i Rodés ha estat sempre el guanyador a la categoria d’educació secundària, la qual cosa ens omple d’orgull i satisfacció perquè dona testimoni del talent creatiu que sempre hi ha entre els alumnes del batxillerat artístic.

La composició, situada davant consergeria fins no fa gaire, consistia en un conjunt escultòric fet amb cent trenta-dues fotografies en format DIN A3 que van ser muntades sobre caixes per crear figures tridimensionals representant la Verge Maria amb el nen Jesús, Sant Josep i l’adoració.

Durant tot el període de vacances nadalenques, la imatge de capçalera a les nostres xarxes socials ha estat, precisament, la del nostre pessebre.