Graduació dels cicles formatius

Dilluns es va fer l’acte de graduació de l’alumnat que aquest curs ha acabat un cicle formatiu al Coll i Rodés, després de dos anys de gran intensitat en la formació professional.

L’Escola d’Hostaleria de Lloret de Mar va ser l’escenari perquè l’alumnat, acompanyat de familiars i amics i de la comunitat educativa, gaudís, relaxat i elegant, del reconeixement que suposa l’acte de graduació.

La cerimònia va començar amb un discurs de la directora de l’escola, la Sra. Luisa Peralta, que va destacar els moments especials i els desafiaments que els estudiants havien superat durant els seus anys d’estudi. Va elogiar els seus esforços, la seva dedicació i la seva passió per l’art de l’hostaleria i el turisme i els va encoratjar a continuar amb el seu creixement acadèmic i professional en el futur.

Després del discurs, es van presentar els diplomes als estudiants que havien completat amb èxit els seus programes d’estudis. Cada estudiant va ser cridat a l’escenari, on se li va lliurar el diploma acreditatiu, i els tutors de cada cicle van fer menció dels assoliments i contribucions dels seus alumnes. Els estudiants van sentir gran satisfacció i orgull mentre agafaven els seus diplomes, ja que simbolitzaven els seus esforços i dedicació en l’aprenentatge.

Continuant amb l’esdeveniment, va ser el torn de la directora de Serveis Educatius de l’Ajuntament de Lloret de Mar, la Sra. Cristina Pinto, qui va destacar la importància de tenir professionals formats per a satisfer la gran demanda del sector turístic. Va fer èmfasi en com el turisme és un pilar fonamental per a l’economia local i com el treball dels graduats tindrà un impacte significatiu en el futur de la ciutat. També va expressar la seva gratitud als estudiants per la seva elecció de dedicar-se a aquesta indústria tan important i els va encoratjar a continuar aprenent i millorant les seves habilitats. Va subratllar la importància de la passió, la perseverança i la dedicació en aquest camp i va afirmar que el seu treball i compromís seran clau per mantenir el prestigi de Lloret de Mar com a destinació turística, una destinació que va néixer a l’inici del 1900.

A més del missatge encoratjador, la Sra. Cristina Pinto, en representació de l’Ajuntament de Lloret de Mar, va lliurar el premi especial a la millor nota de cicles formatius de 2023. L’alumna Anna Korotkova, estudiant de segon curs de CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics, va recollir el merescut guardó en reconeixement del treball dur i l’excel·lència demostrada per l’estudiant durant la seva formació.

Després de l’entrega dels diplomes, els alumnes van ser convidats a dirigir-se a una zona del recinte on es trobava un fotoreclam especial preparat per a l’ocasió. Els graduats es van animar a realitzar fotografies amb els seus amics, familiars i professors. La sala es va omplir de somriures, rialles i instantànies que capturaven l’alegria i l’emoció dels alumnes en aquest moment tan especial.

A continuació, es va servir un banquet especial creat i servit per alumnat i professorat de primer curs de l’escola.

La graduació va ser una jornada inoblidable per a tots els presents. Va ser una oportunitat per celebrar els èxits dels estudiants, agrair als professors i al personal de l’escola la seva dedicació i la seva inspiració, i mirar cap al futur amb esperança i determinació en l’apassionant món de l’hostaleria i el turisme.

Equip de cicles formatius.