Gestió hotelera UbikOS

L’Institut Ramon Coll i Rodés ha signat un conveni de col·laboració amb l’hotel Acapulco i l’empresa Marmirada per a la utilització i formació del programa de gestió hotelera UbikOS.

Per a la seva implementació, s’han dissenyat unes jornades de formació digital, la primera de les quals ha tingut lloc avui. El director i copropietari de l’hotel Acapulco i fundador de l’Empresa Marmirada, Damià Font, ha fet una presentació a l’alumnat del Cicle Formatiu de grau Superior de Gestió d’Allotjaments Turístics, en la qual ha explicat les diferents eines que conformen l’ecosistema tecnològic de l’empresa Marmirada Proximity Tech Solutions, i també, les diferents demos d’aquestes eines que es realitzaran durant el mes de febrer pels professionals de les empreses següents:

• Emilio Parrilla, d’UbikOS PMS
  • Kateryna Khokhlova, de Fideltour CRM.
  • Carlos Rentero, de Bookassist Motor de Reserves i Màrqueting en Línia.
  • Roberto Sánchez, de YieldplanetChannel Manager i Revenue.

Així, el nostre alumnat coneixerà, de professionals del sector, la digitalització hotelera d’una manera real, i mitjançant la creació d’un hotel virtual podrà practicar a l’aula i, posteriorment, aplicar aquests coneixements realitzant pràctiques a l’hotel Acapulco, on tenen implantades totes aquestes eines digitals en el seu funcionament diari, el qual creiem que és una oportunitat d’apropar la realitat empresarial a la formació del talent del futur.

Agraïm a Damià Font, al seu equip, i a totes les empreses col·laboradores, el seu suport a la formació i adquisició de les competències digitals del nostre alumnat.

M.Àngels Puig.