Gestió hotelera (6a sessió): Hotelverse

Avui ha tingut lloc, a través de videoconferència, la sisena i última sessió de les Jornades de Formació Digital, en la qual, Fermín Carmona, fundador i CEO d’Hotelverse, ha explicat a l’alumnat del cicle formatiu de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics com Hotelverse presenta un canvi de paradigma en la distribució hotelera i ajuda a la desintermediació del canal directe de l’hotel. Així, l’alumnat ha pogut aprendre com, mitjançant un exemple real, a través de reinventar l’experiència de compra i afegir una proposta de valor, el client pot explorar les instal·lacions de l’hotel, escollir l’habitació exacta i reservar. En les seves pròpies paraules: “amazonear el proceso de reserva”.

Agraïm a Fermín Carmona aquesta formació que ha contribuït a ampliar els coneixements sobre màrqueting digital del nostre alumnat. I donem també les gràcies a Damià Font, al seu equip, i a totes les empreses col·laboradores, per aquestes jornades que tant han ajudat a consolidar i ampliar els coneixements hotelers i digitals del nostre alumnat.

M.Àngels Puig.