Gestió hotelera (4a sessió): Bookassist

Avui ha tingut lloc, a través de videoconferència, la quarta sessió de les Jornades de Formació digital, en la qual Carlos Rentero, director de  l’oficina de Bookassist Espanya i Llatinoamèrica, ha explicat a l’alumnat de Cicles formatius de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics, com Bookassist porta una major conversió al motor de reserves dels hotels. Així, l’alumnat ha pogut aprendre la importància del màrqueting directe però sense oblidar la necessitat d’estar present als canals indirectes amb més acceptació per al públic final. Tanmateix, ha transmès a l’alumnat un missatge clau, que reproduïm amb les seves pròpies paraules: «No hi ha cap tecnologia al món que pugui arreglar una mala estratègia».

Agraïm a Carlos Rentero aquesta formació que ha contribuït a ampliar els coneixements sobre màrqueting digital del nostre alumnat.

M. Àngels Puig.