Fotofilosofia 2019

Els alumnes del batxillerat artístic de primer, B1B han actualitzat de nou el bloc de fotofilosofia de l’institut. Amb la creació de les seves fotofilosofies contribueixen a celebrar la Jornada Mundial de la Filosofia de 2019 (UNESCO, novembre) i per aquest motiu també es convoca la Mostra de fotofilosofia, que tindrà lloc el 20 de novembre a la Universitat de Barcelona, en la qual també participen. L’objectiu és enriquir el pensament filosòfic a secundària tot, aprofitant la creativitat de l’alumnat i preservant formes de col·laboració entre els departaments de Filosofia dels centres. La Mostra pretén aplegar “espurnes de pensament” fetes per alumnes de secundària expressades en una fotografia digital acompanyada d’un títol en forma de pregunta vinculada a la filosofia. Les podeu veure totes si aneu a l’enllaç https://blocs.xtec.cat/fotofilosofant/, o obrint el bloc allotjat en aquesta mateixa pàgina de l’institut.

Josep Maria Puig.