Finalistes FAMO

Amb alumnes de Cultura Audiovisual de primer i de segon de batxillerat, s’ha participat en el 8è Festival Audiovisual Miquel Obiols 2020 de Selfie-Autoretrat (FAMO). I tenim dues alumnes de segon de batxillerat que han quedat finalistes.

Es tracta de la Iulia Bora, que ha quedat finalista en la modalitat de fotografia amb la seva imatge titulada “Esperpento”, i de la Daria Tuvasheva, que ha quedat finalista en les modalitats de fotografia i de vídeo amb les seves obres titulades “Etéreo”.

L’èxit d’aconseguir ser finalistes i aspirar a fer seu el premi guanyador és encara més meritori tenint en consideració que aquest treball ha estat proposat i fet durant les primeres setmanes de confinament.

Esperem els resultats finals el 9 de maig.

(Actualització 8 de maig: Podeu llegir la notícia i escoltar l’entrevista a la Daria i la Iulia a la web de Nova Ràdio Lloret).

TÍTOL: “Esperpento” AUTORA: Iulia Bora.
TÍTOL: “Etéreo” AUTORA: Daria Tuvasheva