Finalistes de novel·la

Dues novel·les d’alumnes de 1r de batxillerat del Coll i Rodés han estat seleccionades com a finalistes del concurs Amic-Ficcions.

Els nominats són els següents:

• Daniel-Delgado, que correspon a l’alumne Daniel Delgado, amb la novel·la L’últim faraó.
  • naaisncheez, que correspon a les alumnes Naiala Sánchez i María Fernández, amb la novel·la Intent fallit.

El lliurament de diplomes i la llista definitiva de guanyadors se sabrà el 22 de maig al CaixaForum de Barcelona.

Felicitem la bona feina d’aquests alumnes que han aconseguit destacar d’entre els quasi cinc mil participants del concurs. Podeu veure el seu nom a la llista de finalistes oficial i llegir la seva novel·la clicant damunt del nom.

Marta López.