Finalistes al concurs de novel·la Ficcions

17-05-16 Finalistes al concurs de novel·la Ficcions

Dues alumnes de 4t d’ESO han quedat finalistes al concurs de novel·la Ficcions: Clara Limeres (4A1) i Marta Quellos (4A3).

El concurs és de l’àmbit dels Països Catalans i s’hi han inscrit 2800 grups. Del nostre institut, s’hi han presentat vuit novel·les, de les quals algunes han estat escrites en grup i, d’altres, individualment. En total, hi han treballat un conjunt de dotze alumnes: del 4A1, a banda de la Clara, també hi han participat la Cynthia, la Sandra, l’Enzo, el David i el Joel; del 4A2 hi han participat l’Oleksandra, la Natàlia, la Celeste, el Xavi i el Jeremy; finalment, del 4A3, hi ha participat la mencionada Marta.

El concurs va començar al febrer i consistia a presentar un capítol cada tres setmanes fins a completar un total de tres capítols. La condició era que s’havia de partir d’un fragment de novel·la (a escollir entre cinc proposades pel concurs) i fer l’entrega en el termini establert.

Ara, totes les finalistes de Catalunya hauran d’assistir a l’acte d’entrega de premis el 25 de maig a la Pedrera de Barcelona, on es donaran a conèixer els guanyadors.

Enhorabona, Clara! Enhorabona, Marta! I sort el dia 25 de maig!