Fi de l’estada a Brussel·les

L’estada formativa que, gràcies al Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres, han aprofitat els nostres alumnes del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria a la XL Academy Language School de Brussel·les ha arribat a la seva fi.

Avui tornem a Lloret de Mar i fem balanç d’allò que més ens va agradar de la nostra estada a Brussel·les. Sens dubte, va ser la visita a la pastisseria Jan Andries i Studio Boss. Us deixem en el carrusel només unes quantes imatges de la nostra experiència, guiada per grans professionals com Jam i Karolien de la pastisseria Jan Andries. L’amor a l’ofici és innegable quan veus persones que es dediquen a ell en cos i ànima. La visita va ser espectacular però conèixer a Jam i a Karolien, encara més! El nostre més sincer agraïment a tots dos.

Thank you ,Nicole and Max! We have enjoyed your lessons and learned a lot! Amazing and incredible experience! We really hope to see you soon!

Today we return to Lloret de Mar and we take stock of what we liked most about our stay in Brussels. Undoubtedly, it was the visit to the Jan Andries patisserie and Studio Boss. We leave you with just a few images of our experience guided by great professionals like Jam and Karolien of Jan Andries patisserie. Loving a craft is convenient when you see people who devote themselves to it body and soul. The visit was spectacular but getting to know you even more! Our sincerest thanks.

Equip d’ensenyaments professionals.