Fi de curs CFGS a Sta. Clotilde

De vegades fem grans distàncies per explorar espais màgics i fer turisme. Avui la bellesa dels Jardins de Santa Clotilde i el seu entorn —penya-segats, platges verges, pinedes i impressionants vistes sobre el mar Mediterrani— ens han fet sentir com si haguéssim viatjat ben lluny.

L’últim dia de classe de primer curs del cicle formatiu de grau superior de Gestió d’Allotjaments Turístics ha estat en aquest entorn incomparable, aquest jardí meravellós, veritable mostra de l’esperit que va formar el moviment noucentista a Catalunya.

Estimats alumnes/as, que tingueu bones vacances escolars i bones pràctiques! Gaudiu de la vostra inserció a l’empresa i del turisme!

Raquel Arbusà.