Festival de nadal

Divendres 21, els alumnes de 1r a 3r de l’ESO i alguns dels seus companys de 4t van anar fins al teatre municipal de la nostra vila per assistir-hi al festival de nadal que organitza tradicionalment durant aquestes dates el nostre institut. Enguany, la data era complicada a causa de les mobilitzacions anunciades al llarg del país com a protesta pel consell de ministres convocat a Barcelona. De fet, el número humorístic que figurava com a actuació central del festival va haver d’ajornar-se per incompareixença de l’actor.

Així i tot, tots nosaltres vam poder passar una bona estona amb el programa reduït d’entrega de premis i d’actuacions pròpies que va estar conduït molt encertadament pels alumnes del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics.

Les actuacions van anar a càrrec de la coral del nostre institut i d’un grup de ballet format per Clàudia Carrion, de 2n d’ESO, i Blanca Ballestero, Judith Ruiz i Maria Escarbajal, de1r d’ESO. Les ballarines ens van deleitar amb una preciosa coreografia basada en la cançó de Mariah Carey “All I want for Christmas is you”, i els membres de la coral del nostre centre van interpretar, amb el rerefons d’una projecció de vídeo creada pels alumnes de Cultura Audiovisual, dues peces musicals: “You are not alone”, de Michael Jackson, i “Viva la vida”, del Coldplay.

En quant als premis, David Oganesyan, alumne de 2n d’ESO, va ser el guanyador del concurs fotogràfic per a instagramers “Esmorzar saludable”, organitzat pel Departament d’Orientació durant la Setmana de la Ciència. El premi pel David va ser un val per l’escape room Escapa’t Lloret. També van obtenir premis especials de material Folder per valor de 10 € els alumnes Daniela Munera, Júlia García, Rodion Sludskiy i Akim Antonov. Aquests premis tenen el patrocini de l’AMPA del nostre institut.

D’altra banda, el grup guanyador de l’escape room organitzat pel Departament d’Experimentals va ser l’integrat per Elm Pena, Jordi Rupià, Pol Austrich i Carles Vivas. El premi consisteix en un dinar per a tots quatre  a l’aula d’aplicació dels nostres cicles formatius, a l’hotel Olympic.