Festa de les flors

festa-de-les-flors-lloret NADINNEAhir diumenge, es va celebrar, a l’ermita de Les Alegries, la 12a Festa de les flors de Lloret de Mar, i el nostre institut hi va ser present participant amb diferents actuacions.17-05-15 2

D’una banda, els alumnes de 1r i de 2n de batxillerat artístic van pintar un mural a la caseta de l’ermita; d’altra, aquests últims van elaborar propostes de cartells per a la festa, dins la matèria de Disseny. El cartell guanyador, finalment, va ser el que heu pogut veure aquests dies enganxat a l’aparador de moltes botigues del poble i que podeu veure ara abaix, il·lustrant aquest escrit. El cartell és obra de la Nadine Caldera.

Per últim, els organitzadors de la festa van veure fa dies al compte d’Instagram del @collirodes el cor de flors que havien preparat alguns alumnes de la matèria de ViP com a part de la decoració de la Diada de Sant Jordi i es van posar en contacte amb nosaltres per proposar-nos que també formés part, com així ha estat, de la decoració de l’ermita.

_________________________________

A continuació, us mostrem un seguit de fotografies fetes pels mateixos alumnes per tal que podeu fer-vos una idea de com va ser el procés creatiu.