Festa de graduació de 4t d’ESO 2023

Ahir a la tarda, més d’un centenar d’alumnes de 4t d’ESO van viure el gran moment de la seva graduació. Des de 2019, són quatre anys ja els que s’han succeït, quatre anys de convivència diària que, en major o menor grau, indefectiblement, han contribuït a conformar el seu caràcter, omplir la seva memòria, satisfer el seu intel·lecte i activar les seves emocions. Del Coll i Rodés se n’enduen molts aprenentatges, però també records, molts i molts records.

A les 20:00, la Gemma Pujós, cap d’estudis durant tot el curs i mestra de cerimònies ahir, va obrir l’acte de graduació d’aquesta promoció 2019-2023 i va cedir el micròfon a la nostra directora, Luisa Peralta, que va donar la benvinguda a tots els assistents i l’enhorabona als joves graduats i les seves famílies.

Tot seguit, va ser el torn dels parlaments dels tutors, plens de complicitats i d’estima, i dels seus alumnes. Els autèntics protagonistes de la vetllada van ser cridats per tutories i en ordre alfabètic de llista per tal que recorreguessin la catifa blava que els conduïa a l’escenari, on van rebre les orles commemoratives. Va ser tota una desfilada alegre i vistosa, digna de qualsevol passarel·la de moda, però amb l’afegit emocional que tots formem una gran família: la família del Coll i Rodés.

Finalment, abans que els convidats abandonessin el pati del nostre institut i es donés pas a la projecció d’un vídeo de comiat d’etapa i al sopar a peu dret, va haver-hi temps encara per a dos moments destacats més: en primer lloc, l’agraïment per part del Dept. d’Orientació, i del centre en general, a la labor de tots aquells alumnes de la promoció que han format part de l’equip de mediació del Coll i Rodés, i, en segon lloc, la interpretació coral de “La nostra cançó”, amb lletra composta durant les classes de Català i de Música pels mateixos alumnes sobre una melodia original de Bruno Mars.

Noies, nois, sou genials. Gràcies per aquests quatre anys!