Exposicions Viatgeres: Contra natura

Divendres passat, alguns alumnes de 1r de batxillerat artístic van assistir a un taller de dibuix a la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar. L’activitat va ser dirigida per l’artista Manel Bayo, que actualment està exposant el seu projecte artístic Contra natura a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar.

El taller va consistir en una visita, comentada pel mateix artista, a la seva exposició Contra Natura, en la qual va explicar el rerefons conceptual de les obres exposades. Aquesta exposició és un dels projectes seleccionats del cicle Exposicions Viatgeres que organitza la Diputació de Girona.

Finalment, després de poder veure quines estratègies utilitza l’artista per fer l’encaix del dibuix i l’ombreig en tinta, els alumnes van fer una activitat que consistia a dibuixar unes flors del natural. I s’ho van passar molt bé!

M. Rosa Oliveras.