Exposicions de TdR

Dimecres i dijous a la tarda els alumnes de 2n de batxillerat van exposar els seus TdR. Les exposicions van ser davant dels diferents tribunals formats pels membres del claustre. L’àmbit de les recerques és molt variat: física, criminologia, literatura, disseny, esport, tecnologia… No hi ha cap dubte que durant aquestes dues tardes, el Coll i Rodés ha estat, més que mai, un temple del coneixement. És una autèntica satisfacció cultural i humana poder ser testimoni de com hi ha alumnes capaços de dissenyar i construir un braç robòtic, un cotxe a escala, un cor artificial que bombeja… o capaços d’escriure un llibre de poemes i a més fer-ne l’estudi filològic.

Enhorabona a tots, científics, tecnòlegs, artistes, humanistes i sociòlegs.