Exposició VIDA

Del 7 d’abril al 3 de maig, la Sala d’Exposicions de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar acollirà l’exposició VIDA.

És una exposició col·lectiva que reuneix una selecció dels treballs i projectes artístics realitzats per l’alumnat del batxillerat artístic de l’Institut Ramon Coll i Rodés durant el curs acadèmic 2021 – 2022.

Es tracta d’obres creades per l’alumnat amb diferents tècniques i des de diverses disciplines artístiques (fotografia, curtmetratges, disseny, pintura, dibuix, escultura…). El tema que dona títol a l’exposició és VIDA i tendeix a conceptes oberts al voltant de l’art i la vida: anatomia de la figura humana, art i disseny en els objectes de la vida quotidiana, dibuix de la natura, així com a reinterpretacions obertes.

En definitiva, l’exposició és una mostra del treball que fan els estudiants del batxillerat artístic que amb les seves obres volen mostrar al públic les seves inquietuds artístiques. Aquesta és la catorzena vegada que el Departament de Dibuix de l’Institut Ramon Coll i Rodés organitza l’exposició al públic a la Sala d’Exposicions Municipal de Lloret de Mar, un espai expositiu situat a la biblioteca municipal destinat a la promoció i difusió de l’art i la cultura.

M. Rosa Oliveras.