Expos orals dels TdR

Dimecres passat, 20 de gener, els nostres alumnes de 2n de batxillerat van venir al centre a fer l’exposició oral del seu treball de recerca. Aquest any, per descomptat, amb algunes modificacions provocades per l’actual situació d’emergència sanitària. Primer de tot, el benestar dels nostres alumnes. Per això, enguany, hi havia només dos professors al tribunal i cap espectador a les aules. Però el que va voler, va poder estar acompanyat per familiars i amics gràcies a les noves tecnologies. El que no aconsegueix el virus és evitar els nervis que sempre acompanyen els alumnes en aquest procés de recerca, redacció i exposició del seu TdR. Procés que aquest cop durarà una mica més, ja que alguns alumnes han hagut de posposar la seva exposició per culpa de la covid-19.

Montserrat Reguant.