Expo ESPAI

Avui, a les 17.30 h, amb la presència del 1r tinent d’alcalde de l’Ajuntament, Albert Robert Ribot, i de la nostra directora, Luisa Peralta, el regidor Jordi Sais i Giralt ha inaugurat, a la Casa de la Cultura de Lloret de Mar, l’exposició anual d’art preparada pel Departament de ViP del nostre centre amb els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic. Enguany, l’exposició té com eix vertebrador el tema de l’espai que li dona nom.

Es tracta d’una activitat molt enriquidora perquè permet als nostres futurs artistes veure tot el procés que s’ha de seguir a l’hora de fer una exposició. En total, hi participen una quarantena d’alumnes, entre els que hi figuren els del batxillerat artístic i els d’altres modalitats de batxillerat que cursen alguna assignatura d’art.

La inauguració es farà avui a les cinc de la tarda. A banda dels parlaments institucionals, es farà una visita guiada per la mostra i els alumnes del cicle de cuina oferiran un piscolabis.

Un any més, com ja és habitual, els alumnes del CFGM de Cuina i Gastronomia han preparat un dolç piscolabis, que ha estat servit pels alumnes del CFGM de Serveis en Restauració.

Animem a tothom a què visitin Espai, exposició d’Arts, que restarà oberta fins al 12 de maig.