Experts en internet segura

Un grup d’alumnes de 3r d’ESO han estat rebent formació dels mossos en el nostre institut per a, posteriorment, fer xarrades sobre la seguretat en l’ús d’internet a cada un dels cursos de 1r d’ESO del nostre centre.  La formació s’inscriu dins el marc del Programa Internet Segura de Tu a Tu.

Dijous 7 de juny, Aquests alumnes van viatjar en un minibús subvencionat per l’AMPA del nostre centre fins al Complex Central Egara de Sabadell, on es troben les instal·lacions de la comandància dels mossos d’esquadra en aquesta zona per a rebre, en un acte commemoratiu, el diploma oficial que els acredita com a formats en internet segura.

Enhorabona, nois i noies! De ben segur que sereu d’ajuda a molts companys.

IMG-20170612-WA0019