Experiència xocolatera a Brussel·les

El Pla d’Impuls de Llengües Estrangeres ha permès a l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés fer contacte amb l’Escola de Formació Professional de Brussel·les, on la Laura i el David ens han dispensat una càlida rebuda.

D’altra banda, el nostre alumnat i el nostre professorat han pogut dur a terme una sessió de treball de xocolata al Choco Story The Chocolate Museum Brussels. A l’aula taller, l’experimentat xocolater Mario ens ha explicat com treballar la xocolata i les seves temperatures i, el guia Dominique ens ho ha complementat amb la visita guiada al museu, durant la qual ens ha explicat tota mena d’anècdotes i ha reptat l’alumnat amb activitats interactives.

Equip d’ensenyaments professionals.