Èxit del I Campus d’Hostaleria per joves MENA

Dimecres va finalitzar el primer Campus d’Hostaleria i Esports pel foment de l’ocupabilitat de joves migrants sense referents adults (MENA), en el qual han participat una vintena de joves entre 16 i 18 anys provinents del Marroc i del Senegal. L’organització d’aquest campus ha estat fruit de la col·laboració entre la Fundació Climent Guitart, de Lloret de Mar, i la Fundació Barça.

Tai i com us vam avançar fa un parell de setmanes, l’escola d’hostaleria de l’Institut Ramon Coll i Rodés ha format part activa en el desenvolupament de les activitats programades, fent que els joves participants en el campus rebessin una formació bàsica dels nostres tres cicles de grau mitjà (cuina, serveis i pastisseria), amb la qual s’ha volgut ampliar les seves expectatives laborals i promoure la seva inclusió social.

Un cop finalitzat el campus, tant els organitzadors com els participants han valorat positivament l’experiència. En aquest sentit, segons s’opina des de la Fundació Climent Guitart, la participació de la nostra escola d’hostaleria «ha sigut excel·lent i una clau de l’èxit».

Podeu ampliar informació enllaçant aquí amb Nova Ràdio Lloret, TV3 i l’agència EFE. A més, us convidem a mirar el vídeo resum.