Èxit de la Disco Carnaval del Coll i Rodés

Aquest dijous hem donat el tret de sortida del Carnaval al Coll i Rodés. Una explosió de llum, colors, ritme i alegria han estat els protagonistes d’aquesta matinal carnavalesca amb la celebració de la Brilli-Brilli Disco Carnaval. L’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà d’imatge i so ha assumit la responsabilitat de l’organització d’aquest esdeveniment, que ha resultat ser tot un èxit.

Durant les darreres cinc setmanes, els estudiants d’aquest cicle han treballat intensament en el projecte de creació d’una discoteca única per celebrar el Carnaval. El professorat, amb enginy i creativitat, ha organitzat activitats a través de les assignatures d’imatge i so, integrant aspectes curriculars d’una manera aplicada a un projecte professional.

Una de les primeres fites ha estat la creació d’una falca publicitària, que ha ressonat per tot el centre a través de la megafonia, generant expectació i interès entre els alumnes. Els estudiants també han dissenyat el cartell, els braçalets d’entrada a la discoteca, la projecció d’imatges en directe, el rider tècnic, la sonorització de l’esdeveniment, la il·luminació, les sessions de música, la fotografia i gravació, la presentació de l’acte, la dinamització de jocs… i un espectacular espai de photocall.

El tema de la discoteca, titulada “Brilli-Brilli”, va ser escollit pels mateixos alumnes, que van plasmar la seva creativitat mitjançant el disseny d’un moodboard, donant com a resultat un ambient vibrant i ple de llum i color.

Així, els alumnes de primer i segon d’ESO han gaudit d’una hora de discoteca amb jocs, música, ball i la possibilitat de capturar els millors moments en un brillant photocall.

A més de l’alumnat del cicle d’imatge i so, el grup d’IFE del centre ha tingut un paper crucial en el disseny i l’ambientació de l’espai, aportant elements que han contribuït a crear una atmosfera única. L’assignatura de Protocol també s’ha implicat en la gestió dels grups-classe, així com les entrades i sortides de la discoteca, demostrant la seva habilitat en l’organització d’esdeveniments. Finalment, les companyes del batxillerat artístic han treballat en el disseny del photocall, una gran feina!

L’èxit d’aquesta Brilli-Brilli Disco Carnaval ha estat possible gràcies a la complicitat de la Comissió Cultural de l’institut, així com a la participació activa de tot el professorat i alumnat. Aquest esdeveniment no només quedarà com un record inoblidable per molts dels alumnes, sinó que també ha esdevingut una oportunitat per a l’aprenentatge pràctic del muntatge d’esdeveniments en directe per als estudiants del cicle d’imatge i so.

La comunitat educativa celebra aquesta iniciativa que va més enllà de l’aula, fomentant la creativitat i l’aprenentatge compartit.

Marc Blasco.