Èxit de la botigueta dels cicles

La botigueta de l’Escola d’Hostaleria de Lloret que s’instal·la setmanalment al vestíbul principal del nostre centre és una activitat ja plenament consolidada. Tant els productes culinaris elaborats per l’alumnat del CFGM de Cuina i Gastronomia com els productes de forneria elaborats per l’alumnat del CFGM del CFGM de Forneria, Pastisseria i Confiteria gaudeixen de plena acceptació entre els potencials clients de la nostra comunitat educativa. Alumnat, professorat i personal no docent gaudeixen d’una bona oferta alimentària i d’una atenció amable per part dels estudiants de l’IFE d’Auxiliar en Serveis de Restauració i Elaboració d’Àpats.