Èxit al XVI Concurs de joves cuiners/eres i cambrers/eres de Catalunya

El dia 9 de maig, l’Escola d’Hostaleria de Figueres Olivar Gran, va ser la seu del XVI Concurs de joves cuiners/eres i cambrers/eres de Catalunya.

Un total de dotze equips, formats per dos cuiners i dos cambrers d’escoles d’hostaleria de Catalunya, van elaborar un projecte comú, el d’un restaurant, i van representar-lo en els plats i en el servei. També van reinterpretar dos plats: el conill amb peres i naps i els taps de Cadaqués. Finalment, van preparar un còctel, inspirant-se en el clàssic Americano.

En representació de la nostra escola d’hostaleria hi van participar la Laia Navarro i l’Alba Torrecillas, alumnes del CFGM de Cuina i Gastronomia, i l’Arnau Moreno i el Joanathan López, del CFGM de Serveis en Restauració. El jurat va valorar molt positivament la proposta de còctel de l’Arnau Moreno i li va atorgar el premi al millor còctel del concurs.

Enhorabona a tots els concursants i, en especial, a l’Arnau!

Equip de cicles formatius.