Esquiada de 3r d’ESO

A les 6:00 del dia 6, els alumnes de 3r d’ESO van sortir de Lloret amb destinació a l’estació d’esquí de Font-Romeu. Es tracta de la sortida de dos dies de durada que habitualment organitzava el Departament d’Educació Física per als alumnes de 2n curs, però que no s’havia dut a terme a causa de la pandèmia.

Un total de quaranta-cinc alumnes han gaudit de dos fantàstics dies de pràctica d’esquí, amb bon temps i bona neu. El primer, com dèiem, a l’estació de Font-Romeu i el segon, a la de Les Angles. Totes dues jornades han estat molt intenses, amb sensacions i emocions a flor de pell, molt diferents de les consuetudinàries, pel medi i pel tipus d’activitat radicalment nova per la majoria d’alumnes.

En definitiva, han estat dos dies genials, compartint vivències amb els companys i amb el professorat de l’institut. Dos dies per repetir!