Esquiada 2020

Puntuals a les 6 del matí del 2 de març, davant de l’hotel Olímpic de Lloret de Mar, els cinquanta-vuit alumnes i els quatre professors acompanyants pujàvem al bus direcció al Port del Comte. Entre les famílies matineres que van acompanyar als alumnes de 2n d’ESO, també hi havia la nostra directora! Va venir a dir-nos adeu i a desitjar-nos bon viatge. Gràcies Luisa!

Aquesta estació d’esquí alpí del Solsonès havia rebut una bona tromba d’aigua durant la nit de diumenge a dilluns a les parts baixes de l’estació, de manera que l’estació va romandre tancada tot el dia. Per tots nosaltres va ser com si ens hagués caigut una gerra d’aigua freda al damunt. Els monitors de Lleure, dos dels quals havien estudiat al nostre institut, van organitzar-nos activitats per passar la jornada: al matí passejada (amb nevada inclosa) amb una precipitació anomenada gobelets, que va permetre jugar a tirar-se boles de neu! A continuació joc lúdic de reptes en equip i a la tarda baixada en trineus. Al vespre, abans de sopar, el joc del Cluedo, i després sopar i disco, on vam ballar MOLT!

Durant la nit, els canons de neu van funcionar a tot drap, així que l’endemà dimarts sí que es va esquiar! I molt! Una neu fantàstica a la major part de l’estació. Qui va voler va poder iniciar-se en la modalitat de snowboard, la resta es van posar els esquís. Més d’un va tocar amb el cul i la cara la neu, però amb estil! 😉

Després de l’esquiada, els monitors van obsequiar als alumnes amb un diploma. Per acabar, foto de grup abans d’agafar el bus que ens tornaria a Lloret de Mar.

Masha, Carla, Ramon i Anna