Entrega dels premis EFIM-22

Tal com vam informar a final de curs, la Marialek Márquez, alumna aleshores de 1r curs de batxillerat artístic i enguany de 2n curs, va ser una de les guanyadores del concurs de fotografia de patrimoni cultural EFIM-22.

Dijous a les 19:00 hores, va tenir lloc a l’auditori del CCCB la cerimònia de lliurament de premis, conduïda per l’actor i presentador de televisió Quim Masferrer. La Marialek va estar acompanyada a l’acte pels seus pares, la seva professora Núria Sales i la directora del nostre centre, Luisa Peralta.

Tant la Marialek com els altres nou guanyadors del concurs gaudiran al novembre d’una visita cultural de cap de setmana a Florència. El premi es completa amb una classe magistral de fotografia que tindrà lloc al Palau Güell també durant el mes de novembre i a la qual podran assistir també els docents dels joves guardonats. A més, durant aquest curs 22/23, es farà una exposició itinerant de les trenta fotografies guardonades, que viatjarà per diferents centres educatius.

De nou, moltes felicitats a tots els guardonats i, en especial, a la nostra alumna Marialek.

Núria Sales.