Entrega del xec solidari a l’AECC

Divendres 26 d’abril es va dur a terme l’acte de tancament de la cursa solidària organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO dins el Servei Comunitari, que va ser presentat per la directora del nostre centre, Luisa Peralta. A l’acte hi va assistir tot l’alumnat de 3r d’ESO, tutors/es i professorat. La directora de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) a les comarques gironines, Cristina Pane, va rebre de la mà d’un representant de cada classe, un xec simbòlic, amb la quantitat recaptada en aquest projecte solidari.

En aquest acte, hi va haver una actuació musical a càrrec de dos alumnes: la Laura Balutel, del 3A3, i l’Edgar Gerrart, del 3A5. Els nostres artistes van interpretar Disfruto, de Carla Morrison. I va ser tot un èxit!

Inma Santiago.