Entrega del xec de la IV Cursa Solidària

Dimecres 31 de maig es va dur a terme l’acte de tancament de la cursa solidària organitzada per l’alumnat de 3r d’ESO dins el Servei Comunitari, que va ser presentat per la directora del nostre centre, Luisa Peralta. A l’acte hi va assistir tot l’alumnat de 3r d’ESO, tutors/es i professorat. La directora de la Fundació Esclerosi Múltiple a les comarques gironines, Montse Prats, i la coordinadora de voluntariat a Lloret de Mar, Maria Galera, van rebre, de la mà d’un representant de cada classe, un xec simbòlic, amb la quantitat recaptada en aquest projecte solidari. També vam comptar amb la presència de l’Àngel Mullera, tècnic del Consell esportiu de la Selva, a qui es va agrair la col·laboració i la implicació oferides en tot moment.

En aquest acte, hi va haver una actuació musical a càrrec d’un grup d’alumnes del 3A4: Polina Lyamina, al piano; Diana Tryfonyuk, al baix elèctric; Miquel Ballesté, al caixó; Cristopher Krasimirov, a la guitarra; i a les veus, Laura CiupacJocelyne Balan, Polina Vasileva, Mireia Mena i Atenea Montals. Els nostres artistes van interpretar Another Love de Tom Odell i va ser tot un èxit!

Cèlia Tresserras.