Entrega del premi CLER

Com ja vam informar recentment, un any més, una alumna de l’Institut Ramon Coll i Rodés ha estat la guanyadora del Concurs d’Il·lustracions Guia CLER. En concret, serà a l’edició de la propera guia d’hivern 2021 on l’obra de la Polina Nam, alumna de 1r de batxillerat artístic, figurarà com a il·lustració de portada.

L’entrega del premi, atorgat per la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Girona, la va fer efectiva ahir la directora de la Biblioteca Municipal de Lloret de Mar, Herminia Marco, i a l’acte van assistir, a més de la guardonada, acompanyada per la seva mare, la directora del nostre centre, Luisa Peralta i les professores de batxillerat artístic, Rosa Oliveras (cap del Departament de Visual i Plàstica) i Anna de Gea.