Els plats del xef Dmitrii

A l’Escola d’Hostaleria del Coll i Rodés, posem punt final al curs 2022-2023 amb el menú del xef Dmitrii, que finalitzarem el pròxim dijous.

Ha estat un curs intens i amb molta varietat de propostes gastronòmiques, que han pogut degustar molts clients, habituals i ocasionals, que han compartit amb alumnes i docents del nostre restaurant d’aplicació l’aventura dels sabors.

Si encara no heu tingut l’ocasió de venir, us animem a encarregar taula per aquesta setmana. Tindrem obert de dimarts a dijous amb la nostra proposta de bon menjar, bon servei, en un espai agradable, ampli i lluminós. Podeu fer la reserva a través de l’adreça electrònica hostaleria@insramoncoll.cat o del telèfon 674 07 51 40.

A continuació, podeu fer-vos una idea dels plats d’aquest últim menú mirant el següent collage: