El Trivial del TdS de 1r d’ESO

Com és sabut, el treball de síntesi (TdS) és un conjunt d’activitats d’ensenyament i aprenentatge que els alumnes han de realitzar en equip, on han de demostrar els seus coneixements i també la seva capacitat de treballar amb els companys. A 1r d’ESO, aquest treball de síntesi integra continguts de diverses matèries i l’objectiu final és crear un joc de Trivial.

El supòsit del qual es parteix és que els alumnes treballen en una empresa que es dedica a dissenyar, construir i comercialitzar joguines. Han estat triats per formar un equip de treball i se’ls encarrega un projecte molt important: dissenyar, construir i comercialitzar un nou Trivial. Així, doncs, s’espera d’ells que intervinguin en tot el procés des dels diferents departaments empresarials: disseny, registre, publicitat i comercialització.

Ha estat una feina formidable que s’ha allargat durant tota aquesta última setmana prevacacional. A partir d’ara, tocarà jugar-hi!