El nostre pessebre guanyador

El pessebre que van fer els alumnes de 1r i 2n de batxillerat artístic ha obtingut avui el primer premi de la categoria escolar d’educació secundària inscrita al tradicional Concurs de Pessebres a la Llar que s’organitza al nostre poble. El premi obtingut se suma al ja aconseguit en la passada edició, primera en la qual es va obrir la participació als centres educatius.

La composició, situada davant consergeria i al llarg del primer tram del passadís central, consisteix en una figuració que representa un naixement al·legòric referit al tema de la immigració. Podeu conèixer més a fons la seva significació llegint aquesta entrada anterior a la nostra web: “El pessebre de la immigració”.

Encara no ha estat retirat del lloc on s’exposa i, per tant, encara es pot contemplar.