El mural de Projectes Artístics

Els passats dies 21 i 22 de febrer, els alumnes de la matèria de Projectes Artístics, juntament amb la nostra professora Montse Martínez i amb la col·laboració de la Rosa Oliveras, cap de Departament d’Art, hem estat pintant un mural a la paret exterior de l’institut.

En primer lloc, vam crear per parelles diferents projectes pensats per pintar en una malmesa paret exterior del centre. Vam prendre mides i vam crear els nostres dissenys. De tots ells se’n va escollir un, per ser el més viable i perquè estèticament ens agradava.

Una vegada triat el disseny vam passar a fer les plantilles que representarien els diferents batxillerats i cicles formatius que s’imparteixen al centre: batxillerats artístic, humanístic, tecnològic, científic i social i cicles d’Allotjaments, Cuina, Serveis i Forneria.

Amb aquesta feina ja feta, el conserge Alberto i la nostra professora van haver de pintar la paret de blanc per tapar una pintada que ja existia i es volia eliminar. Després ja vam començar el mural seguint l’esquema del disseny guanyador. Primer, la part central on hi ha les expressions “BON DIA” i “COLL I RODÉS” i, a continuació, els laterals on havíem de posar les plantilles. Quan tot va estar sec, amb l’esprai blanc vam anar perfilant les plantilles representatives del centre.

Esperem que us agradi la nostra feina. Solament us cal donar-hi un cop d’ull anant cap a casa.

Alumnes implicats en el projecte: Ornella Aranda,Martina BardajíÁngel BedmarEmilia Brener, Mel Elordi, Mar Estrada, Carla García,
Sofía López, Raquel López, Andrea Martínez, Arnau Mena, Temi Mercader, Taisya Nagormaya, Iris Palmero, Laura PanaderoSoraya
Pérez, Garima Ram, Núria Relat, Lisa ScholtenKseniia Shkarbanova, Valentina TabordaAddi Torrent, Claudia Veros, Maria Mikhaeli.