El menú del xef Artur

El nostre xef de la setmana és l’alumne Artur Ospina. Comença el menú amb uns aperitius elaborats amb uns ous farcits de verduretes i acompanyats d’una maionesa d’espècies. El segon aperitiu és una bruschetta, un entrant molt típic de la cuina italiana, consistent en una torradeta amb tomàquet, alfàbrega i gratinada amb formatge.

En els entrants proposa el còctel de gambes de tota la vida, però amb el toc personal del xef. Segueix amb una tempura de verdures que consta d’una barreja d’hortalisses de diferents estacions. De plat principal de peix presenta un llenguado amb salsa d’ametlles. L’emplatat es farà al menjador d’aplicació a mà de l’alumnat de CFGM de Serveis en Restauració. De carn tenim un pit de pollastre adobat amb mel i servit amb una salsa de formatge blau. Per finalitzar, de postres, presenta unes peres al vi amb un pa de pessic i nata.

Si esteu interessats a provar el menú, us recomanem fer la reserva amb celeritat. Només tenim disponibilitat dimecres 26 i dijous 27 d’abril.

📝 Us recordem que podeu fer-nos la reserva a hostaleria@insramoncoll.cat o al telèfon 674 07 51 40.

Equip de cicles formatius.